Selasa, 30 Jun 2009

28 Jun 2009 (Di rumah)

hurmm pagi2 dah bangun..punyelah excitednye nk g riadah ngn member tagged ni...hehehe
- Pagi2 dah bgun time tu rasenye pukul 6 kowt..tak pasan la...tpi yg pasti perut dah memulas2 nk gi toilet hikhik..... pe lagi aku pon bangun la terkejar2 masuk toilet...dh selesai menjalankan kewajiban...aku pon trus la buang air kat toilet pakai air yg ade dlm baldi tu...so aku tak flash ar...sbb tak mo mmbazir kan kan kan....hehehe then lepas tu aku nk mandi nk subuh trus....trus masuk bilik air seblah...tengah aku duk gosok2 gigi..aku dgr flash air kat toilet sblah...aku igt hubby ....so aku wat derk je la.....
- hurmm pas dah setel pe patut..aku gi la sediakan bahan2 buat sandwich...hehehe yelah senang ckit wat sandwich tapi shedap...nyum nyum.... so ni resepi Sandwich Ibu Ngandung....hehehehe

Roti
Sardin
Mayonis
tomato (aku gantikan slalu letak limau nipis)
Cili besar (selalu aku letak cili api)
Bawang (aku letak ckit je..)
garam (ckit jer..)
pastu timun sebagai hiasan....
hehehe ......

so simple kan kan kan....

errrmmm lepas da setel shemua tu..aku duk asing2 la barang nk g PD...Yahoooo..........

pastu aku masuk bilik...aku ckp ngn abg aku...ade masuk toilet tak pagi tadi...die kate takde......ade flash air dlm toilet tak???? die kate takde...Hurm Biar betik...de hantu kat umah aku....masih la misteri mende tu....adeh..tak bleh blah tul

hehe pas tu korang tau aku wat pe...aku sambung tido..sampai kul 8 30 shedapnye tido..hehe abg aku kejut kan...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan